CaliVita Partner

Vitaminkincsek termékek

Őszi-téli immunerősítés

Problémák, tünetek alapján

Új termékek!

Exkluzív termékeink

Gyermekeknek

Vitaminok

Antioxidánsok

Ásványi anyagok

Emésztőrendszer támogatása

Folyékony étrendkiegészítők kedvelőinek

Gyógynövényalapú készítmények

Hölgyek és urak részére

Immunrendszer erősítéséhez

Tenger gyümölcsei

Testsúlycsökkentő étrend kiegészítéséhez

Ha ajándékozni szeretnél

Egészséget támogató elektronikus készülékek

Kozmetikai termékek

Környezetbarát tisztítószerek

Üzleti segédeszközök

25% kedvezmény!

Google+Vitaminkincsek

Facebook

Fogyókúra a CaliVitával

Fogyókúra a CaliVitával



Fogyni szeretnél?

A CaliVita életmódváltó csomag minden szükséges segítséget megad a sikeres fogyókúrához.

A nyári időszakban bőséges a zöldség és gyümölcsválaszték, így könnyebben tudjuk megvalósítani a számunkra megfelelő étrend betartását. A meleg miatt több folyadékot is fogyasztunk, ami persze a cukros üditők helyett inkább tiszta víz legyen.  Ráadásul nyáron többet mozgunk, ami szintén segíthet a vágyott súly elérésében.

Sokféle fogyókúrafajta létezik. Van, aki egy 14 napos intenzív programmal eléri a vágyott súlyt és van, aki hosszabb időszak alatt sem. Tapasztalataink azt mutatják, hogy néhány kilótól könnyedén megszabadulhatsz a one diet 14 napos programjával.

Ha viszont több mint 2-3 kg-tól szeretnél megszabadulni, akkor most bemutatunk neked egy másik programot. Ezzel a diéta programmal közel 10 kg-tól is megszabadulhatsz. Nem drasztikus, nem kell éhezni, de a súlycsökkenés bekövetkezik! Csak egy kis odafigyelést igényel, amihez most nagy segítséget kapsz tőlünk, és a többi már csak rajtad múlik!

Ebben a diétában nagy szerepet játszik a shake one fehérje italpor és a burn one zsírégető italpor. A fehérje italporral kiválthatsz egy főétkezést, a burn one zsírégető italporral pedig a sportolás alatti energiaszintedet növelheted. Nő a teljesítményed a sportolás alatt, ami fokozza az izomnövekedést, egyúttal gyorsítja a zsírégetést.

Miként kell ezt csinálni?

  1. Számold ki a testsúlyod alapján, hogy mennyi fehérjét, szénhidrátot és zsírt fogyaszthatsz a diéta alatt.
  2. Állíts össze egy étrendet. Segítségül használd a kalóriaguru.hu oldalt, ahol minden alapanyagnak megnézheted a fehérje-, szénhidrát- és zsírtartalmát, valamint a glikémiás indexét (GI)
  3. Készíts napi 5 étkezést átfogó étrendet magadnak.
  4. Fogyaszd ezt az étrendet következetesen.

Ne keseredj el! Megkímélünk a keresgetéstől,  végtelennek tűnő gondolkozástól, hogy mégis mit egyél?!

Összeállítottunk számodra egy FOGYÁST TÁMOGATÓ alapanyag javaslatot.
Ezek olyan élelmiszerek, melyekből változatos étrendet állíthatsz össze magadnak, ugyanakkor megfelelő mennyiségben tartalmaznak fehérjéket, zsírokat, lassan felszívódó és alacsony glikémiás indexű szénhidrátokat. Minden alapanyagnál megadtuk, hogyan tudod kiszámolni, hogy egy nap hány grammot fogyaszthatsz el az egyes alapanyagokból. Mindezt oszd el 5 étkezésre úgy, hogy 16 óra után már ne egyél szénhidrátot.

Mintaétrend:
Példa: Nő, 51 év, 86,6 kg-ról indulva
Heti 2 edzés/40-45 perc kerékpározás
Beállított étrend/nap: 120 g fehérje, 120 g szénhidrát, 40 g zsír
A megadott grammok nyers állapotra értendőek.

Reggelire és tízóraira elosztva:
2-2 db puffasztott rizs, vagy abonett, vagy teljes kiőrlésű rozsropogós (16 g+ 16 g= 32 g ch)
1-2 főtt tojás vagy 2-3 szelet zsírszegény sonka, vagy 200 g cottage cheese + zöldség (25 g fehérje)
Egy adag gyümölcs – pl: 100 g alma (13g ch)

Ebédre és uzsonnára elosztva:
120 g csirkemell ebédre és uzsonnára elosztva (legkésőbb 16 óráig; 63 g ch)
100 g bulgur - ebédre és uzsonnára elosztva (76 g ch)

Lehetőleg csak 16 óráig fogyassz szénhidrátot, utána már csak fehérjét és zöldséget egyél.

Edzés előtt:
Igyál egy burn one zsírégető italporból készített shake-et!

Vacsora:
Készíts tetszőleges zöldségekből salátát tojással vagy sült csirkemellel, vagy sonkával és sovány sajttal (20 g fehérje).
Tojásból nyugodtan ehetsz rántottát, tükörtojást, főtt tojást (keményen, lágyan), lecsót… 

Csak az elején kell számolgatnod, később pontosan tudni fogod, hogy miből mennyit ehetsz!
Ha ki kell hagynod valamelyik étkezést, akkor helyette igyál egy shake one fehérje italporból készített shake-t. A lényeg, hogy kb. 3 óránként napi ötször egyél. Így felgyorsul az anyagcseréd, és szépen elkezdesz egészségesen fogyni!

A fogyást támogató alapanyag-javaslatot itt találod>>>

fogyast-tamogato-alapanyag-javaslat.pdf