CaliVita Partner

Vitaminkincsek termékek

Őszi-téli immunerősítés

Problémák, tünetek alapján

Új termékek!

Exkluzív termékeink

Gyermekeknek

Vitaminok

Antioxidánsok

Ásványi anyagok

Emésztőrendszer támogatása

Folyékony étrendkiegészítők kedvelőinek

Gyógynövényalapú készítmények

Hölgyek és urak részére

Immunrendszer erősítéséhez

Tenger gyümölcsei

Testsúlycsökkentő étrend kiegészítéséhez

Ha ajándékozni szeretnél

Egészséget támogató elektronikus készülékek

Kozmetikai termékek

Környezetbarát tisztítószerek

Üzleti segédeszközök

25% kedvezmény!

Google+Vitaminkincsek

Facebook

Omega-3-mal a szívünk és elménk egészségéért!

2015.08.30.

Omega-3-mal a szívünk és elménk egészségéért!

Az omega-3 zsírsavak előállítására szervezetünk nem képes, ugyanakkor nélkülözhetetlenek testünk egészséges működéséhez, és a normális anyagcsere létfontosságú elemei.

Legfontosabb omega-3 források:
- a hideg vízi tengeri halak, pl. a lazac, a hering, a makréla, a szardella és a szardínia. Egyéb olajos halak - mint a tonhal - is tartalmaznak omega-3 zsírsavat, azonban csekélyebb mennyiségben.

A rendszeres halfogyasztás fontossága

Az omega-3 zsírsavak hiánya kapcsolatba hozható a demencia és stroke kockázatával, a mentális hanyatlással.

Hazánk lakosságának nagy részénél a hal csak ünnepek alkalmával kerül az asztalra, s ezen okban rejlik szervezetünk omega-3 szintjének alacsony mértéke. Az optimális testi működéshez szükséges omega-3 mennyiség pótlását szervezetünk meghálálja.

Az omega-3 zsírsavak jelentőségére eszkimókkal kapcsolatos kutatások során derült fény. Tanulmányok szerint a túlnyomórészt állati termékeket fogyasztó eszkimók között jelentősen kisebb számban fordul elő szívinfarktus, mint az európai országok lakosai között. A különbségre magyarázatot az eszkimók lényegesen jelentősebb mértékű omega-3-zsírsav-fogyasztása adott. Ezen megfigyelést az elmúlt évtizedekben számos vizsgálattal alátámasztották. Bizonyítást nyert, hogy a szívinfarktust elszenvedett betegek életkilátásai az omega-3 zsírsavak által határozottan javultak. Az újabb infarktus bekövetkezésének valószínűsége, valamint a gyakorta az életet veszélyeztető szívritmuszavarok (aritmia) kialakulása az omega-3 zsírsavak által egyértelműen csökken.

Az omega-3 jótékony hatásai:

  • Kedvező hatást gyakorol a szív-és érrendszeri megbetegedésekre, szerepet játszik a szívritmuszavar kialakulásának megelőzésében,
  • Egyes enyhébb bőrbetegségek (pl.: ekcéma, pszoriázis stb.) megelőzésében és kiegészítő kezelésében nyújt segítséget,
  • Jótékonyan befolyásolja az agy-és idegsejtek, a látóhártya működését,
  • Az immunrendszer megfelelő működéséhez elengedhetetlen,
  • Védi az érfalakat az érelmeszesedéstől, segíti a gyulladásosok leküzdését.

Már most alapozd meg gyermeked jövőjét!

Ha a gyermekünk az általános iskolában kevésbé teljesít, csökkent eséllyel indul  a továbbtanulásnak. A gyermekkor tehát meghatározó szerepet tölthet be jövőnk alakulásában. A jó tanulmányi eredmény önbizalmat ad, az iskolába járás nem válik nyüggé.

Vizsgálati eredmények alátámasztották, hogy a halakban található omega-3 (EPA, DHA) telítetlen zsírsavak szerepet játszanak az agy fejlődésében, javul a koncentrálóképesség és könnyebbé válik a tanulás.

Az omega-3 gyermekre kifejtett jótékony hatásai:

  • A koncentrációs képesség javulása, az olvasási, a tanulási, és memóriaproblémák csökkenése figyelhető meg gyermeknél omega-3 adagolása esetén.
  • 3 hónapos omega-3 kúrát követően a koordinációs problémákkal küzdő gyermekeknél a koncentrációs képességük javulása, az olvasási és a beszédkészség fejlődése, hiperaktivitásuk és szorongásuk mérséklődése volt tapasztalható.
  • Az omega-3 immunrendszerre kifejtett hatása is jelentős: vizsgálati eredmények alapján a rendszeresen megfázással, náthával küzdő gyermekek állapota javulást mutatott.
  • 2 hónapos omega-3 kúrát követően a hiperaktív gyerekeknél nagymértékben csökkent az ellenséges viselkedés és az agresszivitás.

Omega 3 concentrate készítményünkkel egyszerű és praktikus módon pótolhatod a szervezeted számára szükséges omega-3 mennyiséget.

Készítsd fel gyermekedet időben a könnyed tanulásra!

vissza